sábado, septiembre 06, 2008

Els desitjos del Senyor (Carta a l'Anton)




T’escric aquestes línees per donar-te una bona notícia: fa un parell de nits em vaig entrebancar amb un tub de pvc, se’m va trencar un os del peu i al dia següent mentre estava a la sala d’espera de la clínica vaig poder llegir en el diari tico “Al día” que l’expresident del Reino de Espanya Josemari Aznar desmentia que hagués deixat embarassada a la ministra de Justícia francesa. En aquell moment em vaig adonar que el trencament del meu metatars inferior esquerra havia estat una acció divina per fer-me saber que l’Aznar fa servir condó en les seves infidelitats conjugals amb dones no espanyoles i/o amb ascendència marroquí. Abans de que em fessin la radiografia que va confirmar el trencament metatarsià vaig recordar aquella gran entrevista que va oferir als seus "súbdits" via TVE uns dies abans de que comencés la guerra d’Irak en la que mirant fixament a la càmera ens deia: “Estoy diciendo la verdad, sabemos que en Irak hay armas de destrucción masiva”.. I ara a l’escriure’t imagino la cara que haurà posat el President honorífic de Faes per explicar a la seva dona aquest affair digne de “Aquí hay tomate”. Suposo que l’Ana el creurà doncs sap que l’ex-pressi diu sempre la veritat.
Així que encara estic intentant digerir la notícia, he de guardar repòs de 20 a 30 dies amb el peu elevat i no puc ni sentir-me de vacances en el Carib doncs tots els que hem rodegen estan treballant fent la cuina, els armaris o la instal•lació elèctrica de casa.
Avui és el primer dia de baixa i em puc distreure amb els congos que han vingut de visita o observant el pràcticament nul moviment de la iguana que hi ha prenent el sol aquí davant des de fa dues hores. Demà Deu dirà...
Per favor, qualsevol novetat o actualització d’aquesta notícia d’alta política internacional i faranduleo fes-me-la saber ràpidament.

Salut!

*Com pots veure, ja començo a creure que Deunostrusenyor existeix i que ell ens ajudarà a acabar les obres...

Ps:A la foto fent entrada triomfal amb crosses i l’Helena que em va portar a la clínica de Limón.Moltes gràcies Helena!

Etiquetas: ,

3 Comentarios:

A la/s 5:27 a. m., Blogger anton dijo...

Molt bo! Ja ho dic jo sovint que "Déu proveïrà", veus... Quedes molt bé amb les crosses, aviam si en trobes unes de fusta i tenim una imatge d'un nou capítol de la vida primitivista d'en Joe Crusoe. Enrecorda-te'n que passats els primers dies ja pots agafar el serrutxu i fer tamborets amb cara de boig!
Jo vaig pensar el mateix: podria haver dit "yo desmiento ser el padre pq siempre uso condón". Aviam quan es van confirmant rumors. El fet que la ministra embarassada sigui filla d'Argèlia i Marroc incrementa les possibilitats que els rumors siguin certs, ja que tots coneixem la preocupació de l'Aznar davant l'avanç imlacable de l'Islam per recuperar Al-Andalus, i segur que vol naturalitzar de sang la descendència de tota femella nord-africana que pensi parir més amunt de l'estret de Gibraltar.
Ara, si el nostre ídol hagués desmentit ser el pare del darrer fill de la Palin sí que m'hauria semblat excessivament sospitós. I a més m'hauria donat força enveja, que no vegis com està la vicepresi de 44 anys. Diuen q és una fantàstica elecció per guanyar als demòcrates, perquè és més femenina que la Hillary Clinton i més masculina que el Barack Obama. Sembla que els neocons internacionals han trobat el tándem ideal: McCain-Palin, Rajoy-Cospedal, Sarkozy-Bruni... Posa un senyor de dretes, i llavors... tiren més dos tetes que dos carretes! L'Aznar deu estar buscant-ne una de més bon veure i més jove que la Botella...
Apa, ja us mantenim informats! Petonets a tots plegats!
anton

 
A la/s 5:37 a. m., Blogger anton dijo...

i fent la comparació amb Irak, estaría bé sentir-li dir d'aquí un parell d'anys "Todo el mundo sabe que yo soy el padre AHORA, y yo también lo sé. Pero en aquél momento, absolutamente todo el mundo pensaba que yo no lo era, tal y como decíamos nosotros". I tan pantxos tú.

 
A la/s 5:33 a. m., Anonymous Anónimo dijo...

Albert pre

Peró que us passa als Montsant amb els dits dels peus? Ho feu expressament?, o es que teniu mala pota? (Ja, ja, ...).

Tete, recupera't aviat, que l'any que bé encara vull fer menys feina.
En referència a lo d'en JoseMari, no heu pensat que es tracta d'un miracle per justificar la exitència de Déu i les "veritats" incompreses de l'expresi? Potser és el pare,..pero sense tocar-la!! (ni a ella ni la seva).
El temps em donarà la raó, com a l'Aznar (o no).
Salutacions, Anton!!

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal