miércoles, marzo 25, 2009

Ja es estiu a Playa Chiquita.



Aquest any ha estat llarg en pluges, des del novembre de 2008 ha estat diluviant generosament (per dir alguna cosa) i fins fa deu dies no hem vist el sol tot un dia sencer. Ja portem més d’una setmana amb sol, el mar està baixant i la platja pujant. Un passeig per la platja després de mesos de no trepitjar-la permet descobrir els cadàvers deixats pels temporals: palmeres mig caigudes, arbres caiguts del tot, troncs desplaçats per les onades i branques acumulades pels rierols.
Playa Chiquita es va preparant per rebre la seva primera temporada de platja amb La Kukula Lodge en actiu.

Etiquetas: , , ,

3 Comentarios:

A la/s 7:05 p. m., Blogger Héctor dijo...

Ei Pepo and Sonia! Que això ja està casi casi casi casi està!!

Avui precisament hem quedat tota la troupe del Kukuxu i explicant tantes coses la Sònia, m’ha recordat tant a Jamaica que no podia dormir i m’he aixecat a mirar la web jejeje

Per cert, quin és l’aeroport més proper a la Kukula Lodge???

Ja parlem guapuus!!!

Héctor

 
A la/s 10:04 a. m., Blogger LLuis dijo...

Hola pepo i pepa.
Per el que sembla la cosa ja va en serio,estic content que ja comence-ho a fer proves amb clients.
Espero que ens veiem aviat i si pot ser al carib que aqui a barna segueix fent força fred...!!
Una abraçada..!!!!!!!!!!!

lluis kiriki

 
A la/s 5:04 p. m., Anonymous sonia dijo...

Ei Lluís,
El divendres vaig passar pel kiriki, i vaig veure al Nil i al Miquel!!
A la propera ens veïem, i espero no trigar gaire en tornar no sigui que oblidis el meu nom...jejeje.
una abraçada.

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal