martes, julio 29, 2008

Pool Area


Ya que no podemos hablar de swimming pool porqué la lluvia nos la destrozó hablaremos de la zona donde irá el pool, el billar. Y como no estoy con muchas ganas de hablar os presento el arreglillo que se ha estado haciendo a la parte de abajo de la casa para llegar a poner un billar para que los turistas se distraigan...


Accidents naturals del Carib


Ja fa més d’una setmana que passegen per aquí els nostres visitants, l’Albert (repetidor), en Víctor i la Tina. Sense voler acusar-los de res vull anunciar que amb ells han arribat els accidents naturals. El dissabte 19, un parell de dies després de que arribessin els nostres estimats amics gafes, va caure una perezosa a l’entrada del jardí des d’un arbre d’uns 12 metres... es va estampar contra el terra al costat del nostre pick-up i va quedar tal i com veieu a la foto. La Paola i la Sonia se la van trobar commocionada i per uns moments vem pensar que s’havia trencat l’esquena i no es podia moure. Ens van indicar per telèfon com recollir el bitxo per portar-lo a la clínica d’animals salvatges dels nostres amics Sandro i Encar. La Sònia va agafar per darrera a la perezosa estampada (perquè no pugui esgarrapar-te amb les ungles de 10 cm) i la va ficar dins del calaix de la furgona. Un cop havíem arrencat, l’animal es va espabilar i va intentar sortir. Així que vem veure que no tenia res trencat i que només estava tirada a terra commocionada pel cop que s’acabava de donar. Se la va ajudar a sortir del cotxe i la vem observar pujar cap l’arbre.


Gairebé al mateix temps que descobríem a la perezosa estampada contra terra ens cridaven des de l’altre costat del jardí perquè veiéssim el següent accident natural del dia: la piscina de fibra de vidre BUIDA es va aixecar amb l’aigua acumulada sota d’ella i havia trencat part de la terrassa i dels tubs de la bomba que havien instal·lat el dia anterior. Si la piscina no hagués estat BUIDA aquest accident natural del Carib s’hauria evitat. Així que en el apartat piscina aquesta ultima setmana en lloc d’avançar s’ha anat cap endarrere, o sigui que (imagino) hi haurà encara més retard en acabar la obra d’aquest futur hotel caribeny.

Etiquetas: , , ,

Accidentes naturales del Caribe


Ya hace más de una semana que pasean por aquí nuestros visitantes Albert (repetidor), Tina y Víctor. Sin querer acusarles de nada quiero anunciar que con ellos llegaron los accidentes naturales. El sábado 19 de julio, dos días después de que llegaran nuestros queridos amigos gafes, cayó una perezosa a la entrada del jardín desde un árbol de unos 12 metros… se estampó contra el suelo al lado de nuestro pick-up y quedó tal y como veis en la foto. Paola y Sonia se la encontraron en shock y por unos momentos pensamos que se había roto el espinazo y no se podía mover. Nos indicaron por teléfono cómo recoger al bicho para llevarlo a la clínica de animales salvajes de nuestros amigos Sandro y Encar. Sonia agarró por atrás a la perezosa estampada (para que no te pueda arañar con sus uñas de 10 cm.) y la metió en la furgona. Una vez arrancamos, el animal se espabiló e intentó salir. Así que vimos que no tenía nada roto y que solamente estaba tirada en el suelo conmocionada del golpazo que se acababa de dar. Se la ayudó a salir del cajón y la observamos subir hacia el árbol.





Casi al mismo tiempo que descubrimos a la perezosa estampada contra el suelo nos llamaban desde el otro lado del jardín para que viéramos el siguiente accidente natural del día: la piscina de fibra de vidrio VACÍA se había levantado con el agua acumulada bajo ella rompiendo parte de la terraza y de las tuberías de la bomba que instalaron el día anterior. Si la piscina no hubiera estado VACIA este accidente natural del Caribe se habría evitado. Así que en el apartado piscina esta última semana en lugar de avanzar se ha ido para atrás, con lo que (imagino) habrá aún más retraso en acabar la obra de este futuro hotel caribeño.

Etiquetas: , , ,

viernes, julio 11, 2008

Más por detrás que por delante




Se le está dando duro tanto por detrás como por delante…aunque parece que por detrás vamos mejor: ya está casi levantada la bodeguita que alojará el sistema de bombeo y purificación de agua, a medio hacer los agujeros para los tanques de almacenamiento de agua de lluvia, levantadas las paredes de ladrillo de la cocina y de la lavandería y todas las columnas traseras arregladas para que duren muchos años más.
Por delante hay tal desbarajuste que no me atrevo a publicar una foto de primer plano y os ofrezco esta imagen general tomada desde el jardín para que las plantas y árboles os distraigan y no podáis ver las novedades que se le está incorporando a los bajos de la casa. De hecho no hemos publicado nunca en este blog una foto entera de la fachada pues esperamos a que esté todo arreglado para presentarla en buenas y estéticas condiciones.
Hoy jueves han llegado ya a San José desde Barcelona y Mallorca los primeros visitantes del verano europeo: Víctor, Tina y Albert . Albert es repetidor, el año pasado ya nos visitó y se ve que le gustó pues hace 3 meses que se compró el billete de avión para venir. Dice que le gustaron tanto los manjares del Restaurante Maxi’s de Manzanillo que le importa un pito que nuestra casa no esté en condiciones: “Yo vengo a comer langosta, pargo y yuca frita. A hacer submarinismo y a ver bichos en la selva”. (Algún que otro trabajillo por detrás y por delante le haremos hacer… como mínimo tendrá que sacar buenas fotos con su súper cámara).
Albert, Víctor y Tina llegarán en breve al Caribe. Antes se darán un paseíllo por el Pacífico y nos irá muy bien que retrasen su llegada para que todo esté un poco más presentable. Tendremos unos días más para darle duro por delante para que nuestros primeros visitantes de la temporada no se asusten por el caos que reina ahora mismo en el futuro comedor y recepción de este (casi) hotel caribeño que a punto está ya de abrir sus puertas.

Etiquetas: ,

Més per darrera que per davant



Se li va fotent fort tant per darrera como per davant...tot i que sembla que per darrera anem millor: ja està casi aixecada la bodega on s’ubicarà el sistema de bombeig i purificació d’aigua, a mig fer els forats pels dipòsits d’aigua de pluja, aixecades les parets de totxana de la cuina i totes les columnes del darrera arreglades perquè durin molts anys més.

Per davant hi ha tal desordre que no m’atreveixo a publicar una foto de primer plànol i us ofereixo una imatge general presa des del jardí perquè plantes i arbres us distreguin i no pugueu veure les novetats que se li està incorporant als baixos de la casa. De fet no hem publicat mai en aquest blog una foto sencera de la façana doncs estem esperant que estigui tot arreglat per presentar-la en bones i estètiques condicions.

Avui dijous han arribat a San José des de Barcelona i Mallorca els primers visitants de l’estiu europeu: en Víctor, la Tina i l’Albert. L’Albert és repetidor, l’any passat ja ens va visitar i es veu que li va agradar doncs fa 3 mesos que es va comprar el bitllet d’avió per venir. Diu que li va agradar tant la teca del Restaurant Maxi’s de Manzanillo que li importa un ou que la casa no estigui encara condicionada: “Jo vinc a menjar llagosta, pargo i yuca fregida. A fer submarinisme i a veure bestioles a la selva” (Alguna que altra feina per davant o per darrera li farem fer...com a mínim haurà de fer bones fotos amb la seva super càmara).

L’Albert, en Victor i la Tina arribaran en breu al Carib. Abans faran una volteta pel Pacífic i ens anirà molt bé que retardin la seva arribada i així podrem avançar una mica més la rehabilitació. Uns dies més per fotre-li fort per davant perquè els nostres primers visitants de la temporada no s’espantin amb el caos que hi ha ara mateix en el futur menjador/bar i recepció d’aquest (gairebé) hotel caribeny que està a punt ja d’obrir les seves portes.

Etiquetas: ,

martes, julio 01, 2008

Esto es un sindiós!


Tal y como diría nuestro amigo de Santiago de Compostela, esta casa es un sindiós! Estamos en la parte ruidosa de la rehabilitación: además de la brigada que está cambiando las columnas hay una segunda brigada que destroza el suelo para poderlo nivelar, abre agujeros en la pared para las puertas de los servicios públicos del bar/comedor e instala una nueva red de aguas entrantes y salientes.

Tenemos el jardín como almacén para todo lo que sale de las obras de rehabilitación. Gran parte del material se intenta reutilizar, otra parte se tiene que quemar y los deshechos se utilizarán para relleno de algunas partes del terreno que hay que elevar.

En resumen, un gran lío general que queda artísticamente anunciado con el inodoro que se puede ver estos días en la entrada de casa.

Etiquetas: ,

Quin merder!


Estem ben ficats en el merder de la rehabilitació. Ara sí que s’està rebentant la part de baix de la casa: a més de la brigada que va canviant les columnes hi ha una segona brigada que destrossa el terra per poder-lo anivellar, obra forats a la paret per les portes dels serveis públics del bar/menjador i fa la nova instal·lació d’aigua.

Tenim el jardí com a magatzem per tot el què surt de la rehabilitació. Gran part del material s’intenta reutilitzar, altre s’ha de cremar i la runa es farà servir per omplir alguns llocs que hem d’elevar. En resum, un gran merder general que queda artísticament anunciat amb la tassa del vàter que es pot veure aquests dies a l’entrada de casa.

Etiquetas: ,